torsdag 10 september 2009

Vilken bra idé?

Hej!
Har insett efter mångao m och men att jag nog borde göra en blogg om mitt PA. För de som inte vet så ska jag som PA = projektarbete göra en serietidning. Har fått höra av många att de vill se hur den blir etc, etc. Och med denna blogg så ger jag er en möjlighet att titta in i Cissis huvud (skrämmande jag vet) och se min serievärld växa fram.

Har även tänkt att använda mig av bloggen som ett sätt att få respons på det jag gör. Och jag kommer lägga ut texter, karaktärer och självklart smakprov på skisser och färdiga serierutor här. Hoppas att ni kommer tycka om det ni får se/läsa och att ni kan lämna en kommentar om vad ni tycker är bra/dåligt.

Hoppas även att mina handledare tycker att detta är en bra idé tänkte att det kan vara kul att läsa om processen även för dem och tror att det här kan vara ett bättre sätt att få fram allt jag gör än att maila lite då och då. (Dock så kommer jag skicka "viktiga" inlägg och övriga saker på mail oxå förståss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar