lördag 10 oktober 2009

Jobbar över på en Lördag

Sitter nu i Prima rummet. Det är nog mitt andra hem just nu. Lyssnandes på Spotify så sitter jag och kluddar vidare på den här serien som tog en förvånandsvärd vändningi tisdags. Har bestämt mig för att man dödar en ängel genom att hugga av den vingarna. Det är blodigt kan jag väl tillägga. Jag har även kommit på en cool lösning på sida 14 där jag kör en helsides bild för att bryta av. Tror det kommer bli bra. det blir liksom mitt i serien ungefär och visar att den går in i en ny fas. Nu är bara frågan hur upplösningen kommer att se ut. men jag har några idéer. Sen har jag kommit på en så söt avslutning att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Men det kommer bli sorgligt med. Sorgligt men bra.

Haha. Nu ska jag skriva och rita lite till. Sen ska jag åka hem och köpa godis! (det är ju ändå lördag) undrar om jag ska hyra watchmen med? Hum...

"Jag måste lösa det här"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar