onsdag 10 mars 2010

Så J*vla underbart

En euforisk känsla steg i datasalen. Det var bara jag där men när jag väl hade tryckt på print så sprang jag ner för trappen och bokstavligen rusade in i kopieringsrummet. Det var tur att klockan var närmare sex och inga elever var kvar för jag studsade och dansade hela vägen tillbaka till datorn och hela vägen ut ur skolan. Hela historien är ritad nedtecknad och skriven. Och jag har haft mina tvivel om att någonsin bli klar med änglarna men nu har jag resultatet i mina händer en 12 sidig historia om änglarna som fajtas för människorna och de onda som är ja onda. (vad annars)

Men än är jag inte riktigt klar. En framsida ska ihopsnickras en del bilder behöver lite bearbetning och på vissa ställen är historien lite otydlig. men det skiter vi i nu! Jag är så gott som klar och efter helgen så är finliret klart det med!

En uppsats ska skrivas också men att skriva var aldrig något jag hade problem med!

"Do you belive in Angels?"
"Do you belive in Miracles?"
"Do you belive in Evil?"
"Do you belive in Coincidences?"

ANGELS ARE REAL by Cecilia Bylund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar