torsdag 11 februari 2010

Big News!

Eftersom mitt liv stressar på som vanligt så bestämde jag mig för att göra en liten omvändning i projektarbetet. Rätt och slätt så kan man säga att jag halverar serien för tillfället och gör den på 12 sidor handling istället för 24 och sparar den andra halvan till en fortsättning. Detta görs då jag känner att jag inte kommer hinna klart annars, inte med ett snyggt resultat iaf. Har som det ser ut idag gjort ca 10 av dessa 12 sidor och tänker när jag är färdig med de tolv sidorna gå tillbaka för att göra skuggor och detaljer. På detta sätt kommer jag kunna ge mer liv åt de 12 sidorna som kommer vara volym ett och får då ett bättre resultat. Vill även prova på att skugga och göra detaljer med ritplatta och känner att jag inte kommer hinna det om jag ska behöva stressa ihop serien till 24 sidor.

Hoppas ni har förståelse till detta och jag ser framemot den färdiga produkten.
stressade hälsningar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar